Muzeum Zamkowe w Sandomierzu oferuje wynajem pomieszczeń muzealnych na zasadach komercyjnych, jeśli tylko nie koliduje to z odbywającymi się w Muzeum imprezami kulturalnymi, a także jego misją.
W murach zamkowych odbywa się wiele wydarzeń kulturalnych i okolicznościowych o różnorodnym charakterze m.in.: uroczystości miejskie, konferencje naukowe, wykłady, koncerty, gale jubileuszowe, wesela i szkolenia.
Powierzchnia oraz cennik brutto wynajmowanych pomieszczeń:
Sala Rycerska: 240 m²/180 miejsc siedzących (I p.)
Wyposażenie standardowe (ustawienie krzeseł teatralne) - 600 zł za godzinę.
- nagłośnienie;
- toalety na tym samym poziomie;
- szatnia bez obsługi (parter);
- możliwy access point Wi-Fi;
- możliwość umieszczania stoisk/reklam w przestrzeni najmu.
Dodatkowe opłaty:
- fortepian 200 zł + koszt strojenia (ryczałt);
- szatnia z obsługą - 50 zł za godzinę;
Inne usługi:
inne uroczystości rodzinne:
- za godzinę w czasie otwarcia Muzeum - 1 000 zł
- za godzinę po godzinach otwarcia Muzeum - 600 zł;
- sesja zdjęciowa we wnętrzach zamku - 100 zł;
Dziedziniec zamkowy: 1700 m²
- 1000 zł/m² powierzchni punktu (np.sprzedaży);
- Inne wynajęcia - cena indywidualna;
Sala konferencyjna 90 m²/około 40 miejsc siedzących (II p.)
- 250 zł za godzinę
Galeria 90 m² (I p.)
- 600 zł za godzinę
Kontakt:
Mirosław Piórkowski - administracja
telefon kom. 698 636 593
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1 Wymaga zgody Delegatury Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Sandomierzu